Inspirert av Alt Godt, som gjer eit lite dypdykk i blog-arkivet av og til, har eg kikka litt på kva søkeord folk har brukt for å besøke denne bloggen. Det kan vere ganske underholdande og tankevekkande av og til. Her er eit knippe frå den siste månaden: Først ute er «kartell rosa lampe«. Eg trur ikkje vedkommande fann det han leita etter hos meg, men eg HAR vurdert rosa kartell-lampe til jentebarnet i hus. Eg er litt glad i rosa sjøl også, om eg må få lov å innrømme det, men da må det brukast i svært små mengder. Bilde under frå Casanova furniture. Nokon har vore på jakt etter «bygge hus slow motion«. Det er vi svært gode på, så der trur eg at vedkommande fann litt info hos oss! Litt stolt av den! Egentlig kan eg tilrå å ta seg litt tid når det gjeld husbygging, i alle fall i planleggingsfasen. Det har vore nyttig å tenke grundig gjennom (trur vi da), men ein må tåle å heile tida bli spurt om når vi skal flytte inn. Eg må få rose familiane våre som faktisk har vist stort tolmod i desse åra. Dei har rett og slett slått seg til tåls med at vi gjer ting på den seine måten. «Epoxy« har nokon søkt på. Og nei, vi veit framleis ikkje kva vi gjer. Vi veit berre at har veldig lite lyst på flis på golv (ok på vegg). Epoxy kostar over 850,- per kvm, men da inkluderer det arbeidet også. Likevel – vi veit ikkje. Det er ikkje godkjent i våtromsnormen (sist eg sjekka), og det verkar ikkje som om nokon gidd å bry seg ved det. Å få det godkjent kostar store gebyr for dei som driv med epoxygolv, og dei har vel ikkje prioritert det. Så vi tenker vidare. Innimellom. Så er det nokon som er interessert i «terrassegolv kompositt«. Ja det skal vi ha, og er glad for det! Vi kunne spart pengar på vanlig materiale, men eg må seie at eg gler meg til eit golv utan flis og som ikkje treng vedlikehald. Latskap? Kanskje. Bildet under er henta frå Terrassekongen, ein av fleire leverandørar av komposittmateriale. Kva vedkommande som søkte etter «hvordan bygge ein rullestol» egentlig var ute etter veit eg ikkje, men eg trur ikkje der var mykje å hente i denne bloggen. Det lettaste er nok å bestille seg ein ferdig ein. Men apropos rullestol, så vurderer eg faktisk å sette opp eit rullestolskilt på badet oppe. For her er det jo eit bad som ein rullestolbrukar kan bruke. Eg bestiller gjerne frå Mooza Designs. Nokon har søkt på «stilig grovkjøkken«, og eg får håpe dei fann inspirasjon her! Vårt blir nok mindre enn det vi kunne ha ønska oss, men det får vi leve med. Det skal nok bli bra. Det viktigaste er ein god vask, god benkeflate og plass til eit ekstra kjøleskap (det vi brukar nå som er frittståande). Så må vi ha litt plass til sko og jakker, då dette blir grovinngangen. Opplegg for vaskemaskin må vi også ha her, for å tilfredsstille krav til universell utforming. Kanskje vi faktisk skaffar oss ein vaskemaskin her, sidan vi nå først har opplegget? Kunne vore praktisk med ein vaskemaskin nær kjøkenet til filler og klutar, samt skittent regntøy. Hm… Fleire enn meg vurderer å foreta ein «import av parkett fra england«. Her er det mykje å spare, og svært mange har gode erfaringar med å bestille frå 1926 Trading. Det blir Kährs, einstavs ask eller eik. Trur eg. «Vil fastrenten i husbanken falle 2011» lurer nokon på. Det skulle eg også gjerne ha visst! Eg håpar det! Og kva vedkommande som søkte etter «knorr fløtesaus» brukte min blog til veit eg jammen ikkje…. Eg har ein sjelefrende der ute: «wallstickers nynorsk» har nokon leita etter. Eg trur ikkje at slikt er på marknaden, men ein kan laga sitt eige hos Wallwords eller hos norske Happylines. Det skal eg, og eg veit også kva strofer eg skal bruke, men det er hemmeleg! Elles kan eg spare meg for engelske ord på mine veggar, men noko pynt kan eg like, slik som desse (bilda er link til nettsida): Men med denne siste her er det noko galt. Alt tyder på at bildet er redigert – eg antar at klistermerka ikkje ligg ut over kanten på skuffene. Fine stickers er det likevel.

